وبگاه حسین کریمی

با شما سخن میگویم...

یکی از شبهای بارانی- پاییزی پایتخت یعنی ۱۰ آذر ماه سال ۷۹ که سه روز از رمضان ۱۴۲۱ قمری نیز میگذشت در محله کن به دنیا آمدم.

در خانواده ای اصالتا اهل شهرستان قوچان همجوار دیار حضرت رضا (علیه السلام ) خراسان رضوی.

پدرم دورانی را به معماری و امور ساختمانی مشغول بود که از نظر وضع مالی بحمدلله در شرایط مطلوبی قرارداشتیم٬  به علت موقعیت شغلی پدرم  و عوامل دیگر از محل تولدم مسافرت کرده و در سن ۲ یا ۳ سالگی در شهر سرآسیاب از توابع شهرستان ملارد استان تهران ساکن شدیم.

 

پس از ایامی سکونت در آنجا سرانجام سکونت در این محل را هم ترک و به یکی از روستاهای همین شهرستان (روستای زیبای قپچاق) نقل مکان کرده و آن را بعنوان سکونتگاه دائم خود برگزیدیم ٬  در این هنگام ۷ سال از سنم می گذشت.

بنابر ترس دوران کودکی ام از مدرسه که متداول است بین کودکان هنگامی که باید به کلاس اول می رفتم و مدرسه را آغاز می کردم از این کار سرباز زدم و مدت ۲ سال از تحصیل بازماندم و بعلت لجاجت هایم خانواده از راضی کردنم ناتوان شدند.

 

سال ۸۹ با انگیزه ای که در وجودم بوجود آمد پس از دوسال تأخیر  (سن ۹ سالگی) با ورود به کلاس اول ابتدایی تحصیل خود را آغاز کردم و بی وقفه برای رسیدن به مقصدم تا این هنگام می کوشم ..

 

سال ۱۳۹۲ بود که وهابیت خبیث دست به تخریب قبر صحابه امیرالمؤمنین(ع) زده و خشم بسیاری از مسلمانان و شیعیان جهان را برانگیخت.

این رویداد شروعی شد بر سخنرانی هایم و سبب این که اولین سخنرانی خویش را در پایه چهارم ابتدایی علیه این اقدام بی شرمانه برگزار کنم و برای تمامی پایه های تحصیلی مدرسه به تشریح مقامات این صحابه جلیل القدر بپردازم٬

پس از آن مسیر را ادامه داده و مکررا بمناسبت های گوناگون سخنرانی را ادامه دادم٬

اکنون که ۱۹ سال دارم ؛ تحصیلات دوره متوسطه اول را با کسب معدل عالی پشت سر گذاشته ام و از مهرماه سال ۹۷ وارد تحصیلات دوره دوم متوسطه و رشته ادبیات و علوم انسانی شده ام٬ 

بدعای همگان برای رسیدن به اهدافم .. محتاجم..

والحمدلله رب العالمین

نظرات (۳)

خوب داری پیش میری تو این سن 
ادامه بده

پاسخ:
سپاس
حتما
من رضا حسنی هستم عالی بود
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۴ صادق مولایی
سلام
خیلی گلی
پاسخ:
با سلام و تشکر از بازدید و لطف شما و دعوت برای دنبال کردن مطالب وبلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبگاه حسین کریمی

اگر هنرمندی ٬ شاعری یا اهل علم و ادبی٬
اگر دلت برای وطنت می تپد٬
اگر آزاده ای و زیر بار زور نمیروی ٬
اگر خوش خلقی و امانتدار٬
تو ... یقینا .. یک « مسلمانی » !

مذهبی ها تک بعدی یا جدای از دیگر مردم نیستند٬ آنهایی که شما آنها را مذهبی میدانستید و شمارا از دین منزجر ساختند اصلا « مذهبی » نیستند!

مسلمان و مذهبی حقیقی تویی و هرکسی که ویژگی های بالا اوصاف اوست..

آخرین نظرات
  • ۹ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۵ - علی اصغر
    سلام
  • ۶ اسفند ۹۵، ۰۷:۳۲ - جملک نویس
    خدا قوت
  • ۲۸ بهمن ۹۵، ۱۸:۵۳ - جملک نویس
    آفرین
پیوندهای روزانه