وبگاه حسین کریمی

با شما سخن میگویم...

هدف از افتتاح وبلاگ

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ب.ظ

جامعه امروز همواره از طرف غرب مورد هجوم واقع شده و گروه های تکفیری فضای جامعه اسلامی را آلوده افکار تفرقه آمیز کرده اند،در این جامعه که حتی برخی از اشخاص مهم به بیراهه می روند نقد صریح،واضح و اسلامی و تبلیغ و نشر واقعیات و مبارزه با افکار تفرقه افکن میان امت اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

من در این وبلاگ میخواهم واقعیات دین را برای عموم مشخص کنم و با انتقاد از برخی افراد موضع اسلام را نسبت به موضوعات مختلف آشکار کنم.

از شما میخواهم با استقبال بیشتر از این وبلاگ و ارائه نظر مرا یاری کنید تا من شما را از حقایقی که بعضی ها نمی خواهند در رابطه با دین و جامعه بدانید آگاه کنم.

ادمین من در تلگرام:HK1421@

منتظر دریافت حرف های شماست،

با دنبال کردن مطالب من سطح آگاهی خود را بالا ببرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
حسین کریمی

نظرات (۴)

سلام خوب و جالب است.منتها باید باهدف و برنامه پیش رود و ودر یک دوره زمانی نتیجه گیری شود.شما شروع کن و ماهم دنبال میکنیم و در این راه تاحدامکان کمکتون میکنیم.
پاسخ:
با تشکر از ارتباط گرمتان،شروع میکنیم بسم الله
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
منتظرم
پاسخ:
با تشکر،بزودی شاهد مطالب نو خواهید بود.
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۹ رسانه بلندآوا


متن نامه همسران شهدای مدافعان حرم به شرح زیر است:



کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
پاسخ:
باتشکر،لطفا دنبال کنید.
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۵ خون بهای عشق
موفق باشی عزیز دل
پاسخ:
با تشکر از ارتباطتان،دنبال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبگاه حسین کریمی

اگر هنرمندی ٬ شاعری یا اهل علم و ادبی٬
اگر دلت برای وطنت می تپد٬
اگر آزاده ای و زیر بار زور نمیروی ٬
اگر خوش خلقی و امانتدار٬
تو ... یقینا .. یک « مسلمانی » !

مذهبی ها تک بعدی یا جدای از دیگر مردم نیستند٬ آنهایی که شما آنها را مذهبی میدانستید و شمارا از دین منزجر ساختند اصلا « مذهبی » نیستند!

مسلمان و مذهبی حقیقی تویی و هرکسی که ویژگی های بالا اوصاف اوست..

آخرین نظرات
  • ۹ اسفند ۹۶، ۱۷:۱۵ - علی اصغر
    سلام
  • ۶ اسفند ۹۵، ۰۷:۳۲ - جملک نویس
    خدا قوت
  • ۲۸ بهمن ۹۵، ۱۸:۵۳ - جملک نویس
    آفرین
پیوندهای روزانه